2010-05-02
18:51:19

Söndag?

Så knas det känns att det är söndag,känns som det fortfarande är lördag..menmen:D idag är alltså bingolotto tajm med pojkarna:D eller ja nu är johanna också med:D Blir najs som sjutton! Hoppas verkligen att jag vinner annars blir jag nog gott sur! haha:D Dålig förlorare!!

Idag har varit en riktigt mysig dag! blev en lugn förmiddag,sen vid 15.00 var vi hos mor och far och åt!Där var även Angelika ååh de va så mys o träffa henne!!Saknat henne massooor!<3

Och innan träffade jag en annan tös jag saknat massor Johanna berg!!!!:)Så supermys så de inte e klokt!:D

Efter shell så titta vi in och sa hej till Sanna:D


Nu ikväll har jag varit lite effektiv med att diska och dammsuga:D så nu laddar vi inför bingolotto!:D


puss puss
Postat av: Angelika

<3

2010-05-03 | 20:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: