2010-05-14
16:02:38

telefon***

Blev lite arg på våran telefon som fått för sig att tjuta var tredje minut sådär...

jag löste det så här:












blev lite tystar men inte helt..och tobbe är inte hemma..så han får helt enkelt lösa detta när han kommer hem annars kommer jag bli helknäpp!

mina ben är förövrigt fortfarande superkassa:(:( Klarade i alla fall att köra bil idag men det gjorde ont!:(


jaja hör senare:D

Postat av: Matilda

Haha, kreativ lösning :P Jag hade förmodligen bara dragit ur sladden, haha.

2010-05-15 | 13:49:11
URL: http://ozzilda.blogg.se/
Postat av: sandra

hehe.jo men de va så att sladden VAR utdragen men så börja den tjuta..tänkte dock inte på att typ ta ur batterierna som tobbe tipsa om sen..utan jag satte helt enkelt i sladden tänkte att den behövde laddas:D

2010-05-15 | 14:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: