2010-05-01
21:54:13

Ullared.

Var ju lite bekymrad över att jag inte skulle kunna åka med idag då min mage var som den var igår,men kände mig helt okej imorses:D så vi begav oss vid kvart i sju imorses:D

Jenny fällde en sååå bra kommentar påvägen dit!

Jenny till sin mor: Går det bra att köra eller vill du att jag ska köra?

Jennys mor: Vill du köra?

Jenny: NEEEEEEEJ!typ:P

hepp så då fick jennys mor köra i allla fall:D

Ja de kanske inte var så skoj för de som inte var i bilen men jag hade hysteriskt kul åt det!:D

Dit resan tog inte så lång tid som det brukar kännas:D och vi sov inte ens!

När vi kom dit så fikade vi lite innan vi begav oss in för shopping:D det är otroligt så mycket man kan hitta trots att man inte behöver något..väldigt knepigt det där..och så tänker man ALLTID gud va billigt!Men mååånga små saker som är billiga blir sen helt plötsligt inte alls så billigt som man hade tänkt sig!Men ja nu har jag ju massa saker som är så tråkiga att köpa i vanliga fall!

Blev även lite kläder shoppat:D sjäälvklart:D Jag köpte även gåstavar,de ni!Så snart får ni se mig traska och gå med mina stavar längs storgatan!:D

Det har varit en kanon mysig dag med jenny och hennes mor!:D

Det hände faktiskt inte så många knasiga incidenter faktiskt..inget så som jag kommer ihåg nu så här på rak arm!:D
Annars hade de ju inte varit ovanligt om något knasigt händer när det är jag och Jenny som är i farten:D

Vi har hållit igång hela dagen från kl 7(då åkte vi från herrljunga) imorses fram tills de stängde vid 17..då först satte vi oss i bilen igen och åkte hemåt..jag tror att både jag och Jenny somnade ganska omgående..vi vaknade nog båda två där vid rödljuset i Borås..så vi sov ganska länge bägge två!Sen när Jenny skulle köra hem mig så märkte jag att jag började bli väääldigt tröött lr ja övertrött för jag började babbla som attan men ja jag hade kul:Dhaha..

Jag var la hemma här någon gång mellan 19-20 tror jag..Vi har ätit lite tacos här nu..så nu ska vi bara mysa isoffan! Vi hade hyrt ett film också men tror ni att jag kunde låna den???Neeej då,för de var la fel i systemet IGEN..den filmen jag hyrde gick att hyra hela tiden trots att alla filmerna Ica hade var uthyrda...det va ju ialla fall bättre än den gången de hyrde ut filmen till en annan än mig trots att det var mitt personnummer och inte personen i fråga som fick hyra den..väldigt knepigt det där.


Så nu kryper jag upp i soffan!

Hörs senare eller imorgon:D

Puss på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: