2010-05-29
17:58:24

Wie!

Ikväll blire lyxmyskväll med Sanna!<3 det gillar vi skarpt! Nu sitter jag här och pimplar lite vin innan..Jag sa att det va bäst att hon va med när jag handlar för ja,jag är ju lite snurrig när jag handlar.haha.

Och för att förtydliga en liiiten detalj bara: JAG BANTAR INTE och jag har INTE anorexia. Jag ÄTER. och jag TRÄNAR för att bygga muskler.Så då var det utrett!


Idag har jag varit och ätit hos mammsen och även överlämnat förtidig morsdagspresent!:D Jag och mammsen var också hos Svärmor en sväng och överlämnade en morsdagspresent och pratade lite skit innan bröllopet.Skulle lämna en väska som Gunilla skulle låna och så lämna jag bilen,så de har något att färdas i!Annars har jag mest sovit faktiskt,har haft såååån jädrans huvudvärk.men nu är den som bortblåst,kan va vinet,kan även va Thailandstabletterna jag tog,Tiffy is the shit!:P

Nu ska jag invänta Sannisen!

Pusss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: