2010-09-02
16:28:39

halloj.

Har jobbat tis-ons..så har inte gjort så mycket annat logiskt nog:Digår när jag kom hem satte jag igång och förbereda mat för jag hade ett väldigt mysigt lunchsällskap nämligen Jenny och söta lilleman.

Det var tokmysig dag!

Vi planerar att ta en shoppingtur till Överby nästa vecka,jag menar måste ju fylla på garderoben igen nu när jag rensat,riight?:P och så tror jag att jag blir lite barnvakt också om Jenny ska iväg och träna,så mys!!

Idag är det dags att jobbelijobba igen,sista dygnet innan lååångledighet:Dkan behövas för både ben och min näsa behöver vila..alltså jag är förkyld,har inte ont i näsan:P

ha en fin dag.Dags att bege sig mot jobbet!

Tänker och saknar dig Farfar.

Pusss

******

Oj nu har jag gjort det igen inte lagt upp inlägget..Men ja här har ni det!:P
ja här händer inte mer än att jag jobbar,får uppdatera mer imorgon:)

pusss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: