2010-09-04
13:13:29

Lördag.

Första hellediga dagen på min långledighet och jag vaknar upp med ont i öra och hals!näsan är dum också men ja den gör ju inte ont den är bara som en kran.Menmen för att inte tala om att jag har vakuum i huvudet eller det känns som det..Ja det är ju svårt att avgöra då det är vakuum där.hhihi.

Idag har vi kollat klart på filmen vi SKULLE sett klart igår men ja Telias grejimoj..ja jag vet inte vad det heter fick för sig att sluta fungera igår kväll så ja ingen tv och inget internet..så det sket sig..men filmen var bra!Valentine's Day.

Idag blir det en cooollugn dag,SYND för jag ville till Sanne och Jesper.Men är nog bättre att bli helt frisk innan man är ute och härjar bland folk eller dricker för den delen för annarss ligger la jag döende imorgon:D

Imorgon hoppas jag att jag iallafall får träffa Mamma,Bror och Angelika som är hemma från Norge en sväng:D<3

nä, nu måste jag ha i mig mat!

Ha en underbar dag alla söta!


pusssss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: