2010-09-06
22:43:24

Måndag.

Planen för dagen var STÄDA!blev det gjort?neherrå!Började dock greja lite men jag vet inte om jag tycker det blev mer organiserat för det.

Tänkte tar det på onsdag istället när jag ändå ska tvätta.

Det blev fika med Sanna på förmiddagen,himla mys!:D inga timtam idag som var besvärliga:PMen krämbulle är också lite besvärliga med allt sitt socker men åh så gott!Tack Sanna för mysiga fikan!Testade ju även lattemjölken,helt okej!Kanske hade varit ännu smarrigare om man skumma den men va sjutton det slank ner till kaffet ändå:D

Annars har jag inte gjort så jättemycket vettigt.

Johanna kom på besök på kvällskvisten det gillas massa mycket!Saknar den tjejen förjämnan nu när hon är i grannlandet och härjar!Love you girl!<3

Annars har kvällen gått i Tvtittandes tecken..Ullred hade ju premiär,jag gillar massa!Blev såå sugen på att åka dit nu ja.Jenny?:P

Imorgon  beger jag mig till Jenny och lilleman(som förövrigt är sååå jädrans duktig som kan säga Sassa!!)Vi ska bege oss till Överby för lite shopping me like alot!Sen blir jag barnvakt på kvällen då jennyn ska iväg och träna!Blir nog en kalasbra dag helt enkelt!

Nu ska jag krypa ner i sängen!

PussochNatti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: