2010-09-16
12:55:45

Organiserat kaos?

Jag är sån så att jag kan INTE slappna av om det inte är diskat eller bäddat osv.

Som nu när jag skulle börja laga mat så gnagde(säger man så?) det i bakhuvudet att fan sängen är inte bäddad.Så iväg och göra det lägga ordning på allt.När jag passerar vardagsrummet ser jag en bordstablett som ligger framme och en filt som inte är ihop vikt fixfix.Bort med filmerna som ligger och skräpar på tvbänken..kommer ut i hallen jaa men där ser jag en jacka som INTE hängde på en galge fixa fixa..Sen så kom jag på att det säkert ligger saker i bäddsoffan i datarummet,in och fixa det.

Så nu har jag kommit ut till köket och ska fixa mat.Här får jag också panik för här står massa tallrikar och fat och dyligt som sa ut på försäljning som varit farmor och farfars,det stör också mig.det är inte RENT eller ja TOMT på bordet plus att det står disk som MÅSTE diskas.Men ja det är la mest logiskt att göra efter jag ätit men jag vet att jag kommer diska det redan när potatisen kokar.

Mår jag riktigt bra?:D

SEN när allt är ordning då ska jag slappa!

pusss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: