2010-09-22
22:31:31

tjo.

Nu vart det några dagar sedan sist.

helgen blev mesta dels lugn.Fredagen spenderades med Johannes och Johanna med tacos och idol.mys.

Lördagen hände inget alls typ mer än att jag färgade håret och halva mitt ansikte,så riktigt snygg ut där ett tag!

Söndagen blev det Borås med Tobbe,Jojje och Johanna och jag shoppa inte!eller ja ett halsband men alltså NOLL kläder fantstiskt va?

Idag blev det Borås IGEN med Emma:D sen nu ikväll blev det pilates och aerobics gött som faen!
Fick plats på Salsan på söndag!Sanna nu backar du ej uuur;)hihih.

Idag är saknaden efter älskade Farfar så sjukligt stor,mitt hjärta gör ont.Känns som någon trycker ihop hela mitt hjärta med sin hand.Igår fick jag till och med ör mig att han gick där på andra sidan gatan..<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: