2010-12-17
17:24:15

Hela 2 inlägg på en dag!

Inte illa att jag svänger ihop två inlägg på en dag!

Kom ju på att måste ju berätta om min mysdag i både tisdags och onsdags.

I tisdags begav jag,Jenny och lilleman oss till Borås för lite shopping,blev la inte så många klappar köpta men 3 tröjor till mig,hihi,kan behövas!Tokmysig dag även om hemfärden drabbades av sjukdom.

I onsdags så träffade jag min Älskade kusin Daniel.Vi lunchade på kärven sen begav vi oss  en sväng till farmor.Sen efter det en sväng till Boastan och spana läget.Och prata massooor om allt mellan himmel och jord!Så härligt att umgås med honom!så tack Daniel för en toppen dag!:)



Torsdagen spenderades till största delen med Favoriten Sanna...vi lunchade gott med köttfärspaj!Sen kom Sanna med den goda idén att vi skulle bege oss till Centrum och ta en kaffe,för vi va helt sjukt slöa båda två.och hör och häpna nu,VI köpte INGA godsaker utan ENDAST kaffe!de ni!Godisdamerna nummer 1 liksom!:P

Nu har jag precis gjort mig iordning inför knytkalasjulbord hos Elin&Kalle ikväll.:) Idag blir klädsel kjol men Sanna säger att det är kallt.meeen ska ju dricka cider och äta mat då blir man vaaarm:D (jag har självklart på mig linne och kofta oxå..så ni inte tror jag springer runt i endast kjol..)


Pusssokraam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: