2010-10-19
11:32:48

monday morning.

nej förlåt fel dag.men lät bättre än tuesday morning.hihi.

Tänk att jag har några trogna läsare trots allt.Inte många men några.kul!

Nu är jag ledig tills på torsdag,låter super mycket ju men är  i själva verket endast en helledig dag på hela veckan.

Idag ska jag bege mig till A-sås med Emma för att handla(mat sorgligt nog,kläder är way better).
Massa mys och umgås med Emma söt lite mer än att mötas i dörren på jobbet,trots att detta är jobbrelaterat också.

Jag var ju tvungen att knåpa ihop ett inlägg då jag var på Sanna igår om att jag ville se ett blogginlägg från henne,så här kommer ju mitt då:D

Min mage är i konstant uppror just nu.Men snart kanske det lägger sig när man får lite besked.Oavsett beskedet så kanske den lugnar ner sig.känslomässigt alltså.Så ni inte får för er att det är en bebbe i magen,det hade inte varit dumt.Eller ja dumt kanske man inte säger.Roligt,underbart osv.Men så är tyvärr inte fallet!

Hepp om jag skulle ta och göra mig iordning här!

Ha en lovely day!

Tobias du är det finaste som finns.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: