2010-10-20
13:51:24

Badrumsdörren.

Attans så ont det kan göra om man svänger in i en badrumsdörr och dessutom lyckas stänga den med ett finger emellan! Jag tror jag ska göra som Sanna säger överväga en mer öppen inredning.Helst ska nog allt vara mjukt typ uppblåsbart också.Tror det hade varit mindre skador då.Tror lägenheten inte gillar mig,den misshandlar mig ständigt. Eller så är jag bara klantig,lite vilket som där kan jag tycka,men mest tror jag lägenheten och jag har något otalt med varann.


Idag har jag varit på mysfika hos Mormor&morfar och där var även Ammie.myys!<3

Det är många som säger att det inte är bra att dricka kaffe.Det tycker inte mormor,hon tyckte det var jättebra att jag börjat dricka kaffe,mer mysigt och trevligt så.Min mormor är söööt!

Nu har jag lagat och ätit kyckling tikka masala.Namnam!

Dags att viiila en stund tycker jag allt,alternativt läsa eller se lite på tv.

Ikväll blir det träning Salsa står på schemat,eventuellt även pilates,står dock som reserv så vi får vänta och se.


Ha en fiin dag alla!



Me.





Snart Ullareeed:D



Postat av: rebecca

dina ögon är ju helt oslagbara, sjukt fina!

2010-10-25 | 11:38:10
URL: http://mylifeasrebecca.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Du är så fin!! <3

2010-10-25 | 11:43:01
URL: http://linpin.wordpress.com
Postat av: Sassa

Men åh tack fina människor!Jag som trodde ni skulle kommentera på min vanliga klantighet!Fina ni!<3

2010-10-25 | 16:58:23
URL: http://sassabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: