2011-01-01
16:08:10

Nytt år och ett Nytt inlägg.

Jahop då klev vi rakt in i 2011.Jag dock spiknykter!Så himla fin känsla och vakna utan någon huvudvärk eller en mage som känns som en torktumlare!Jag har jobbat dygnet,men var vaken till tolvslaget och spana raketer och prata med mamma!

Julen har varit mysig även veckan mellan jul och nyår!Tobbe är ju hemma jämt nu:D massa mys!

Förra veckan bestod av väldigt många shoppingturer eller många och många..blev två..

En med Jenny i GBG(måndag),massa mys var det!Vi hitta la lite kap! Bla min fina underbara pälsväst!(dock fel pälsväst EGENTLIGEN,men man kan ju ha två om jag skulle hitta den andra,den fanns nämligen inte kvar då..)

Sen blev det mys med Jenny och lilleman på Tisdagen:)

Onsdagen kom och det blev shoppingtajm igen..men älska shoppa! Blev en pälskrage,skinnjacka,kofta och nått mer...försökte faktiskt hitta ett par skor men typ ALLA skor jag kolla på fanns endast i fel storlekar..var det typ ett tecken från min garderob ? "men sandra för faaaan vi får inte plats hääär" typ? Jävligt dåligt av garderoben i såfall måste ja säga!

Bingolotto tajm blev det på Torsdagen,gick åt helvete precis,inte ens nära att vinna en ny lott!iiiillaaaa!

Nyårsafton kom och det var dags för mig att jobba igen! Så blev ett väldigt lugnt nyår men som sagt ingen huvudvärk! Bara ett par ben som är åt helvete,inget konstigt där alltså.

Tänkte försöka mig på att ta en promenad faktiskt,trots lite ömma ben och att man antagligen får leka Bambi på hal is om man ska ta sig fram! Men blir mer spännande då antar ja:D


Me,myself and I.




Han är det finaste som finns. <3




Farfar det gör ont i hjärtat  att börja det nya året utan dig. <3




Jag & Du farmor. Du & Jag.<3



Bara för att ni är fina! <3


Jag Älskar Dig Johanna Berg! <3




Fina Bror <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: