2010-11-03
22:09:47

Dålig.

Gud så dåligt det vart här nu då.

Jadu.

Har varit i Ullared med Jenny,herre min jesus vilken spännande tur det va.Kö,skrattanfall,lite mer kö,ännu mer skratt..det kan sumera den dagen,sjukt roligt hade vi trots MASSOR med folk.Tack för en tok bra dag Jenny.<3
Försöker komma på alla knasigheter som hände men just nu står det still,det kommer la.Efter Ullared så begav jag mig till Kärven,Sanna spelade ju. De var så grymma så de gick till final:D.

Kan säga att jag kände mig ganska så sliten där ett tag.Såg ju full ut redan innan jag ens började dricka,Jenny tyckte väl även att jag verkade full på vägen hem;).

Är ju inne på min näst sista dag på långledigheten nu.Har varit en ganska lugn vecka.Träning har stått på schemat alla dagar.Idag blev det Salsa,pilates och Aerobics.

Just ja!

Jag har börjat pensionspara,nu känner ju jag mig gammal.Imorgon ska jag för övrigt färga mitt GRÅA hår.Ja ni ser jag börjar bli gammal.

Jag var väldigt trevlig när jag kom hem från träningen också.
Frågade Tobbe om han hade köpt risgrynsgröt(var inget jag skrev upp på lappen dock)
Nej svarade han.
Jag sa: Men du kan la tänka lite..

Telepatin fungerade inte idag,vi får fortsätta öva helt enkelt:D

Alltså jag har total hjärntorka härborta.
Men ett litet inlägg blev det ialla fall:)

puuusssss

Ursäkta för eventuella stavfel eller särskrivningar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: