2010-11-11
14:56:22

Johanna Berg!

Ja nu har det gått en stund sen jag skrev igen.

Men höjdpunkten på denna vecka var när jag äntligen fick träffa min underbart fina Johanna Berg!Gud så mys det var.Jag Måste komma iväg till Norge snart.Går inte att ha så här länge mellan varje träff..näääe!

Johanna är så tokigt underbar.Min fina fina barndomsvän.

Hon är bäst helt enkelt:)
Jag Älskar och Saknar dig!








I övrigt i veckan har det mest varit jobb.Nu är jag dock ledig heeela helgen..:D Imorgon blir det till att fixa fina naglar hos Sandra.Det gillas.

I övrigt vet jag inte än..det återstår att  se:D

Ska se nu om jag kan fjäska med tobbe så vi kan ta en tur till Allum.:D

Puussss

Ps.Det går inte att äta ett päron snyggt.
Postat av: Johanna

Jag blev så himla glad av ditt blogginlägg.

Det kan dröja flera, flera veckor mellan varje träff vi har, men ändå så känns det som om vi träffades igår. Det är så lätt med dig och prata utan problem har vi ju alltid kunnat ;) Det är vänskap, som aldrig tar slut. En gång en vän, alltid en vän. Du är bäst och jag saknar och älskar dig massor. Du är fin, omtänksam, härlig och helt enkelt väldigt fantastisk.



always you.

2010-11-18 | 13:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: