2011-01-25
20:54:52

cry.

Jag vet att jag är bra på det där med deppinlägg men ja jag ska väl inte göra er besvikna här kommer ett till!

Nu siter jag här och gråter som bara den..Saknar farfar något så fruktansvärt.Jag vill att han ska vara här!Jag vet ju att han har det bra där han är nu,men åh så jag vill ha honom här!Bästa älskade farfar! Har tänt ett ljus för dig hoppas du ser det älskade du!

Jag blir så ledsen när farmor frågar efter honom och hon sen kommer på sig själv med att han inte finns mer..det gör så sjukt ont i hjärtat..vill skydda henne från att behöva uppleva smärtan flera gånger om..men jag kan ju inte det hur mycket jag än vill!

JAG ÄLSKAR & SAKNAR DIG FARFAR! <3





Får väl berätta lite roligt ocksåå..:D

Idag har Jenny och lillebus varit här och hälsat på!!
Vi har bakat och myst och ätit  massa gott:D

En helt underbar dag helt enkelt.

Imorgon ska jag hoppa in extra på jobbet!det gillas!Då går tiden lite fortare tills älsklingen är hemma igen också!:D

puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: