2011-01-03
14:05:33

hopfällbara skedar.

När jag kom hem så sa Tobbe att det är stökigt uppe i lägenheten,great tänker jag som får panik och hatar när det är stökigt. Men det vart ju inte så farligt ändå endast köket som var i en liten fin röra. Han hade nämligen fått för sig att han skulle rensa i ett av skåpen där ja vi har allt mellan himmel och jord.

Jag hittade massor av bra och ha saker där.Tyckte jag i alla fall så som hopfällbara skedar himla bra att ha om man ska ut på picknick eller så.Sen fanns det även massa prislappar från kläder och så,kanske mindre bra att ha,MEN jag har en förklaring till varför de ligger där,Antagligen så har det suttit knappar ihop med dem någon gång..Men ja Tobbe bara skakade på huvudet åt allt han fann. Jag kan säga er att är det någon som saknar någon knapp eller så,hör av er här har vi i alla former,färger och storlekar!

Han tycke vi skulle slänga,jag plocka i det igen,saker som helt enkelt kan vara bra att ha.Man kan väl diskutera om en chokladbit från 2004 är nått att spara på.Men den är fin.Alltså den är inslagen jättefint! it's a keeper!(säger man så?lät bra i alla fall.)

Sen när det väl var klart så gick han till vardagsrummet och skulle gå igenom tvbänken.Jajo där hade vi minsann många roliga saker.Klart det är bra att ha en si sådär 10 bingolotter?som dessutom var nitlotter. En hög med sånna där skrapgrejer till trisslotter kan också vara bra att ha. Sen till det Tobbe älskar mest av allt värmeljus och värmeljusstakar! Oj,va mycket sånt vi hade! Då blev han glad när vi såg att vi hade så många ljus!oh ja!

Sen fanns det lite allt möjligt,saker som jag ställt där för säkert ett jättebra syfte som Tobbe dock inte tyckte var lika bra syfte.(So What att ja inte kom ihåg vad det goda syftet var..)Tror säkert två sidenband kan användas till något bra.

Blev ett jäkla svamlande från min sida här nu.

Jaja.Jag har ialla fall jobbat nyår och från igår tills idag.Så nu ska jag inte göra något vettigt alls för jag har dåliga ben,en inflammerad visdomstand och mensvärk!Men man ska inte klaga!

Ha en fiiin fiin dag allihopa!

pusss

Glad e jag ju iaf..



Så här glad blev jag av att hitta två hopfällbara skedar!

Pusspuss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: