2010-12-10
10:09:30

Ruta 1 "du måste lära dig att leva med smärtan"

Då kom känslan och vetskapen om att vi återigen står på ruta ett och trampar.Självklart skulle jag få en biverkning då vi trappade upp mina mediciner,andningssvårigheter(alltså inte helt andnöd).Har haft tryckande känsla över bröstet sen i lördags kom till och från.Men i Onsdags kändes det riktigt jobbigt.Kontaktade min läkare på torsdagen.Han sa att det troligtvis var biverkningar av medicinen och att jag omedelbart ska avsluta medicineringen och återkomma när andningen känns helt okej igen,för då då ska vi prata om eventuella nya mediciner.Förlåt det är det enda jag skriver om ben ben ben..Ni behöver inte läsa,Jag måste ha nånstans och skriva av mig på.Det är sjukt frustrerande när man försökt hitta lösningar i 5år.Jag trodde verkligen detta skulle hjälpa,att detta skulle bli vändningen.Inte bara att han skulle säga "Du måste lära dig leva med smärtan".Vilket han om och om igen säger till mig.Men idag nu när medicinerna är påväg ur kroppen känns benen värre men andningen bättre,det är iallafall något bra:)

Har ialla fall massa fint att se framemot. I eftermiddag bär det av till Norge med pappa och Tobbe för att mysa på Oslos gator med mamma!

Nästa vecka ska jag iväg och luncha med Kusin Daniel,det ska bli så roligt!Kul att vi träffas några fler gånger per år än vad vi brukar!:)








Är vi inte grymt snygga?!Jo så är det.Fina kusiner!

Nu ska jag fortsätta greja här och packa och ha mig!
Puss!

Postat av: Josefin.

Det är fruktansvärt när man inte finner en lösning på problemet. Det jobbiga är inte heller att det faktiskt gör ont utan att man ibland känner att "tror de ens på mig? har jag verkligen ont?". Smärtan blir ett med en själv. Men jag är säker på att det kommer att finnas en lösning för dig, tids nog. Ge verkligen inte upp. Kram!

2010-12-10 | 10:28:24
URL: http://intelitenbarastor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: