2010-10-19
17:20:06

Alingsås.

Ja vad ska man säga?Annat än att det är alltid spännande och det händer alltid något när jag och Emma är ifarten.

Vi började med att försöka gå ut genom samma dörr vi kom in i.Trots att det står klart och tydligt på dörren: IN! spela roll?Vi kan la inte hjälpa att vi kommer från landet och där så går man faktiskt ut genom samma dörr man kom in,inga konstigheter!
Herrn som sålde bingolotter eller vad han nu sålde,han frågade om vi hade gått i skolan?Jajo det har vi ju.

Sen så fick vi den briljanta idéen att vi kör självscanning(alltså inte av oss själva utan matvarorna) och ja det är ju ett mindre projekt i sig kan jag tycka.Men ialla fall vi gick till kundservice,han verkade skeptisk till att vi skulle klara av denna uppgift.Förövrigt trodde jag Emma blivit synsk på senare dagar eller nått sånt då hon sa "Vi frågar Niklas i kundservice".Ni kan tänka hur min tankeverksamhet gick igång och klurade på hur fan hon listade ut det så snabbt(han hade ingen namnbricka.).Men det va ju lätt hon kände ju honom!

Vi fixade pappren som behövde fixas och sen va det ju bara att tuta och köra typ.Iväg för att hämta en sån där mojäng.Tjenare!lättare sagt än gjort ju!Fick ju inte loss fanskapet,vi fick ge upp efter några försök och hysteriska skrattanfall.Valde att gå till andra sidan för att testa lyckan,ja sedär,inga lampor som krångla eller nått.Äntligen kunde vi handla lite!Himla snurrigt att komma ihåg och scanna alla varor kan jag säga!

Den lilla mojängen fick för sig att vi skulle ha tre hushållsostar trots att vi tryckte på minus och menade då att vi inte ville ha nån alls,ja då plussades det på!Men det ordnade sig tillslut!

När vi typ var klara kom jag på det att alla i min omgivning som körde med självscanning hade ju redan lagt ner allt i sina kassar och väskor som dee hade med sig. Vadå påsar?behövs la inte vi kan la hiva in varorna en för en i bilen(äggen hade nog uppskattat det väldigt).Nä men efter lite snurrande så hittade vi tillslut påsar som man kunde självscanna!Skoojvare.

Sen skulle vi ju BARA hämta Thaimat åt Emma.Hmm jag råkade nog få Emma in på dåliga vägar för vi råkade valsa in på Gina.Överlycklig blev la jag när jag hittade kavajen och kjolen jag sålänge suktat efter(okej max 2 dagar har jag suktat efter dem,men ändå).åh jag var så lycklig tills jag provade kläderna och ja då fan så var de ju för STORA:(.Jag som fan smällt i mig massa onyttigheter i helgen och tränar för att bygga muskler damn it!(okej jag är la inte en person med maaassa muskler men hey drömma går ju.)

Just ja jag "råkade" ju köpa ett par skor oxå.Hoppsan Kerstin.Nr 81 eller 82 i samlingen.Och nu kom jag även på att om Tobbe(fina underbara du) läser detta så får han automatiskt reda på att ett par skor tillkommit i min fina samling!:P


Sen köpte jag även en ubersöt diskborste också!Stödjer rosa bandet!






hepp nu ska jag viiila!mina ben känns efter denna dagen!!
pussss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: