2011-01-04
17:19:14

En vis tand!

Jag har en vis tand minsann..Den orsakar mest smärta men det sägs att den ska vara vis.Tror jag inte ett dyft på!Knaprar penicillin för att få bort det onda!

Idag har jag faktiskt varit väldigt duktig trots min tand eller ja iallafall halva dagen:)!Gymmet imorses och sedan promenad med Sandra!Massa härligt..8km gick vi typ..duktiga töser!Hon fixade även till min ena nagel då jag råkade smälla till den rätt bra igår så den blev lite lös..men det är fixat nu:D

Men sen vart de la lite slappt,greja här hemma och sen så sov ja två timmar på eftermiddagen för jag tänkte jag kunde bota tanden med sömn..men icke vakna av att jag låg på den sida tanden gör ont..aj!

men men ska ja bli vis så får det la göra lite ont:D

Jag har la egentligen noll vettigt att skriva..så lägger ner nu:D

Den här damen ska jag besöka på Torsdag,har inte varit där på ett tag nu:( varit så mycket de senaste!Men snart farmor kommer ja till dig!:) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: