2010-11-23
22:58:43

The pain will not go away but the memories will last

Idag var en jobbig dag.Alla minnen kommer upp till ytan varje gång jag kommer till en plats jag och farfar varit på tillsammans.Idag var första gången jag var på vårdcentralen själv efter han blev en ängel. Jag såg honom gå där och hämta sin kölapp till kassan med sin "diplom-is" jacka(vi köpte den på en marknad tror jag.) och sin keps och den eviga följeslagaren rullatorn.Jag ser hans uppskattande leende för att jag är med.Och fan att det ska göra så jävla ont.Nu ser jag knappt vad jag skriver för tårarna kommer.Jag saknar honom så.Det finns så många av dessa minnen som är så fina men ändå gör så ont.Jag drar mig fortfarande för att gå in på Hemköp.Där var ju jag,farfar och farmor VARJE torsdag istort sett.Tänk att en plats kan påverka mig så mycket.

Allt jag vill säga är att Jag älskar dig och saknar dig så sjukt mycket.Såg ett så fint kort av dig idag,du har en fin hedersplats hemma hos farmor.



Postat av: Johanna bergan

sandra, min älskade du.

Han är en jättefin ängel nu, och han kollar ner på dig. Han kollar ner på sitt vackra barnbarn. Och tänker "jag har haft den bästa turen i hela världen som hade den underbara kvinna vid min sida". Han ser dig, hör dig och är med dig. För änglar finns.

Älskar dig. Ring mig om du vill prata eller nått. Alltid här för dig. <3

2010-11-23 | 23:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: