2011-03-17
07:05:02

#"!%&/=?#

Mina ben suger.

Igår kväll gick jag och la mig i en vettig tid,lite innan 22.00. Vad fick jag för det? Ingen sömn i alla fall. Vid 23.20 fick jag ta mig upp igen då mina ben hade fått för sig att leva rövare. Det var som att någon tänt en tändare och körde under fötterna på mig och vi ska inte tala om myrstacken som var i mina ben,det kröp så in i helvete rent ut sagt i benen.

Fick upp och ta min underbart gooooda medicin..okej den smakar la inte jättemycket men det tog emot,den gör mig illamående..fy:( Försökte sedan gå och lägga mig för att sova IGEN! Men då hade medicinen verkat såpass iallfall så att jag KÄNDE hur musklerna så gärna ville KRAMPA men inte riktigt kunde..Kändes som musklerna liksom ville slå knut på sig själv. Jag önska det var "vanlig träningsvärk" jag kände men näe det var min "kroniska träningsvärk" som fick för sig att leva jävel med mig.

Sista gången jag kollade på kl var ca 01.30..då var jag så jäkla trött så jag grät(vet inte om det var för att benen gjorde ont eller om det var tröttheten som talade),ville inget hellre än att få SOVA! Måste ha slocknat där någon gång men benen tyckte inte jag skulle sova allt för länge så vaknade igen ca 5-5.30..Nu är jag ändå hyffsat pigg och benen har lugnat ner sig något..men fan är så jävla trött på det här.

Så idag får folk tycka att jag är hur fjantig som helst men idag tycker jag synd om mig själv!

Så sorry för ett väldigt upplyftande inlägg..men orka vara glad och positiv idag!
Postat av: Isabell

Usch din stackare. Du får säga till så kommer jag & skäller ut dina ben! <3

2011-03-17 | 09:13:22
URL: http://keilys.org
Postat av: Linnéa

Usch vad hemskt det låter vännen! Skickar en stor kram!

2011-03-17 | 13:51:23
URL: http://linpin.wordpress.com
Postat av: Angelika

Kram på dig vännen <3

2011-06-19 | 16:05:54
URL: http://angelikahook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: